Плащане:
Поръчаните продукти могат да бъдат заплатени по следните начини:
1. Наложен платеж - заплаща се на куриера или в офиса на съответната куриерска фирма при получаване на поръчката. В този случай може да се заплати в брой или с карта.
2. Онлайн плащане през Борика - имаме интегрирана система с модула на Борика, както и защитена връзка на сайта с SSL Сертификат. Може да заплатите с всяка карта VISA, Maestro, MasterCard и други.
3. Онлайн плащане през MyPos - имаме интегрирана система с модула на MyPos, както и защитена връзка на сайта с SSL Сертификат. Може да заплатите с всяка карта VISA, Maestro, MasterCard и други.
4. Онлайн плащане през PayPal - имаме интегрирана система с модула на PayPal, както и защитена връзка на с сайта SSL Сертификат
Доставка със Спиди:
1. Безплатна до ОФИС на Спиди при поръчка над 30,00 лв с ДДС
2. Безплатна до Ваш адрес с куриерска фирма Спиди при поръчка над 30,00 лв
3. При поръчка на по-малка стойност системата автоматично калкулира и визуализира стойността на доставката.
Доставка с Еконт:
1. Доставката до офис на фирма Еконт се заплаща 7,00 лв
2. При поръчки над 100,00 лв доставката до офис на Еконт е БЕЗПЛАТНА.
Срок за доставка:
Поръчки постъпили и потвърдени до 14:00 часа, се изпращат още на същия ден, за доставка на следващия ден или според графика на куриерската фирма.
Поръчки постъпили и потвърдени след 14:00 часа, се изпращат на следващия ден, за доставка на по-следващия ден или според графика на куриерската фирма.
Без потвърждение на поръчката:
1. В случай, че сте попълнили всички Ваши данни и данните за доставка и не сте оставили съобщение с което желаете да се свържем с Вас изрично, то Вашата поръчка ще бъде изпратена по най-бързия начин без да има нужда да се свързваме с Вас.
2. Поръчки платени с дебитна или кредитна карта и с акуратно попълнени данни за доставка, могат да се изпращат мигновено, без необходимост от потвърждение.
Потвърждение на поръчката:
1. След постъпване на поръчка в нашата система, наш служител ще се свърже с Вас за потвърждение, при нужда от допълнителни пояснения, липсващи данни или друг казус.
2. Всяка следваща поръчка ще се изпраща без необходимост от потвърждение за улеснение на Клиента, освен в случаите когато има нужда от уточнение или желание от страна на клиента да се свържем с него преди доставката.