Социални Мрежи
  • Начало /
  • Проблем при въвеждане на данните

Проблем при въвеждане на данните

1. Въвеждане на вашите данни или ако вече сте се регистрирали натиснете върху бутона "Логин" в десния ъгъл в сивото каре.

ВАЖНО: Ако вече сте поръчвали веднъж системата няма да позволи да продължите напред със същия имейл и трябва да натиснете бутона "ЛОГИН".

 -------------------------------------

След като натиснете бутона "ЛОГИН" ще може да влезете в профила си (който е автоматично създаден с първата поръчка). В случай, че не сте създавали парола, просто натиснете върху текста "не помните вашата парола?" и ще ви бъде изпратен линк на имейла, за да създадете своя парола.


Вижте на снимката по-долу!⤵️


---------------------------------------

2. Когато сте въвели данните си или сте влезли с вашия профил, ще се покажат данните които сте въвели, както на снимката по-долу!⤵️

---------------------------------------

3. След това остава да преминете към "Стъпка 2", където ще може да изберете:

• Метод за доставка:

а/ До ваш адрес

б/ До офис на Спиди

в/ До офис на Еконт

• Метод за плащане:

а/ Наложен платеж

б/ С карта (дебитна или кредитна)

в/ Пейпал (PayPal)


При нужда от допълнителни въпроси, моля да ни пишете в онлайн чата, който се намира долу в десния ъгъл или да се обадите на 0895771792.